Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Ja - Manga i mój mangowy świat
Strona Główna

Było 20422 osób na blogu

Księga Wpisów
Ksiega Gości
Dodaj do Księgi

Ja jako autor




Jeśli chcesz


Archiwum
2008
Luty
Styczeń



Ulubione: Linki

Ulubione: Avatary




Teraz ja proszę
Dodaj do Ulubionych



|Powered by Blog4u|

:o

hej!!!!!

zamykam blog... :o :( no bo nie mam juz za bardzo czasu na prowadzenie jegoe no bo ciagle tylko nauka sql zycie prywatne... wiec mam nadzieje ze duzo was nauczylam i ze te info byly dla was przydatne... wiec pozdrawiam was wszystkich!!!!!!!! dziekuje za komentarze i w ogole i w szczegole :) wiec pozdrowinia koffani!!!! :*

 

 

czytaj więcej lub Głosuj (0)

jak-rysowac-mange 4/02/2008 21:09:20 [komentarzy 0] Komentuj

i nastepna lekcja pt uszy

teraz naucze was rysowac uszy ;D

 

   jest kilka sposobow rysowania uszu ;p

 

hehe tu troche inne uszyska xd wybierajcie sposoby ich rysowania lapcie za olowe i rysujcie! do dziela!

 

ja lubie takie smieszne uszka rysowac bo one sa takie orginalane xp

 

prosze bardzo juz mozecie lapac za olowek i rysowac uszy!

 

czytaj więcej lub Głosuj (0)

jak-rysowac-mange 26/01/2008 13:33:57 [komentarzy 1] Komentuj

usta

ok teraz zajmiemy sie usteczkami xd

na poczatek pokaze wam kilka przykaladow mangowych ust:

 

 

hehe ;) fajne nie?? (ale niestety to nie moje dzielo :( bo ciagle nie mam tego debilnego skanera by sobie zeskanowac moje rysuneczki do kompa i wstawic na bloga!! grrr... xp ale oczywiscie nie myslcie sobie ze ja nie umiem rysowac mangi bo tak nie

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

jak-rysowac-mange 25/01/2008 19:16:44 [komentarzy 2] Komentuj

nosek

hejka wszyscy :) mialam zamknac blog bo.... nie musze wam tego mowic ale jednak tego nie zrobie bo postanowilam naprawic swoj blad

a wiec na dziszejszej lekcjii opowiem wam jak narysowac mangowy nosek :)

a wiec tak:

wiecie tak naprawde nos jeste bardzo prosty ;p

 

 

tutaj mamy pokazane kilka przykladow noskow ;D

a tu nosek kobiecy a ja

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

jak-rysowac-mange 25/01/2008 18:02:26 [komentarzy 0] Komentuj

oczy

ok zaczniemy od rysowania oczek xd pokaze wam:

 

Oczy rysujemy pod skos.

Pogrubiamy linię rzęs.

Rysujemy powieki i rysujemy brwi.

Oczko gotowe.

 

 

Są jeszcze inne rodzaje oczu.

Zaraz wam pokaże.

Na przykład te.

Ważne aby w oku znalazły się te białe kółeczka. To taki znak rozpoznawczy mangi.

To oko nie jest mangowe...chociaż

...
czytaj więcej lub Głosuj (0)

jak-rysowac-mange 24/01/2008 18:43:15 [komentarzy 10] Komentuj